Καλέστε μας:
2310 402675
Θεσσαλονίκη
210 3314829 Αθήνα

MK3253GSX

Παρακάτω αναφέρονται πραγματικά προβλήματα που έχουμε αντιμετωπίσει στα εργαστήριά μας με τους δίσκους MK3253GSX της Toshiba.
Δεν σχετιζόμαστε με την κατασκευάστρια εταιρεία και οι πληροφορίες που παρέχουμε βασίζονται καθαρά στην εμπειρία που έχουμε αποκομίσει από αυτούς τους δίσκους. Δεν ισχυριζόμαστε το παραμικρό όσον αφορά την αξιοπιστία τους. Στα εργαστήριά μας καταφθάνουν μόνο δίσκοι που έχουν ελαττώματα, ως εκ τούτου δεν μπορούμε να έχουμε στατιστικά για την αξιοπιστία τους ή όχι.

Ανάκτηση δεδομένων σκληρών δίσκων Toshiba MK3253GSXH Toshiba κατέχει κομμάτι της αγοράς των σκληρών δίσκων με παρτίδες από 2,5" δίσκους για λάπτοπ αλλά και SCSI.
Το μεγαλύτερο πρόβλημά τους είναι η κακή ποιότητα στο λιπαντικό του μοτερ σε κάποιους 2,5" δίσκους (συνήθως τα μοντέλα GAS, GAX & GSX). Το πρόβλημα εμφανίστηκε το 2007 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Τα τυπικά συμπτώματα είναι:

  • Ο δίσκος στροφάρει με δυνατούς θορύβους που περιέχουν τριβή
  • Ο δίσκος δεν στροφάρει καθόλου
  • Ο δίσκος δεν αναγνωρίζεται στο BIOS
  • Αν βάλετε το δίσκο δίπλα στο αυτί σας μπορεί να ακούσετε ένα ελαφρύ χτύπημα ή γρατζούνισμα σαν να προσπαθεί να ξεκινήσει να στροφάρει αλλά δεν τα καταφέρνει.

Αν προσπαθήσετε να ξεκινήσετε το μηχάνημά σας από έναν τέτοιο δίσκο τότε θα εμφανιστούν τα τυπικά μηνύματα σφάλματος των σκληρών δίσκων: "Primary Master Hard Disk Fail", "No operating System Found", "No partition table found", "Hard Disk Error" κλπ.

Σε αυτή τη περίπτωση, οι περισσότερες εταιρείες ανάκτησης θα ανοίξουν το δίσκο και θα προσπαθήσουν να μεταφέρουν τα platter σε άλλο σασί. Αυτή είναι διαδικασία που είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη, επικίνδυνη και ακριβή. Στα εργαστήριά μας στη Northwind έχουμε αναπτύξει συγκεκριμένες τεχνικές με τις οποίες ανακτούμε δεδομένα από τη συγκεκριμένη βλάβη χωρίς να απαιτείται το άνοιγμα του δίσκου. Με τον τρόπο αυτό, το κόστος της ανάκτησης είναι ένα κλάσμα από αυτό που θα απαιτούνταν στην πρώτη περίπτωση.

Άλλο ένα σύνηθες σύμπτωμα των σκληρών δίσκων της Toshiba είναι η εμφάνιση περίεργων ήχων όπως clicks, knocks και sweeps. Ο δίσκος στροφάρει και οι κεφαλές αρχίζουν να χτυπούν με συνεχόμενο ή διακεκομμένο ήχο. Αυτό είναι καθαρό σημάδι καταστροφής των κεφαλών και απαιτείται clean room συνδιασμένο με εξοπλισμό και εμπειρία προκειμένου να ανακτηθούν τα δεδομένα.

Τέλος, ένα κλασικό πρόβλημα των δίσκων αυτών (όπως και όλων των άλλων δίσκων, όλων των κατασκευαστών) είναι αυτό των Bad Sectors. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, τα platter στα οποία γράφονται τα δεδομένα αρχίζουν να φθείρονται ("degradation") και εμφανίζονται bad sectors. Όταν ο δίσκος προσπαθεί να διαβάσει τέτοια τμήματα της επιφάνειας, μπορεί να "παγώσει" την λειτουργεία του, ή να ακούγονται περίεργοι θόρυβοι όπως "scratching", ελαφριά ticks ή και ηχηροί θόρυβοι. Μόλις ο δίσκος αρχίσει να εμφανίζει τέτοια συμπτώματα, είναι πολύ σημαντικό να σταματήσετε αμέσως τη λειτουργία του δίσκου και να μας τον στείλετε για δωρεάν διάγνωση. Οποιαδήποτε περαιτέρω απόπειρα κάνετε, θα προστεθεί στα προβλήματα που έχει ήδη ο δίσκος και θα μειώσετε τον αριθμό των ανακτήσιμων δεδομένων. Στο εργαστήριο της η Northwind χρησιμοποιεί ακριβά εργαλεία κλωνοποίησης τα οποία έχουν την δυνατότητα να επισκευάσουν τα bad sectors και να διαβάσουν με επιμονή δεδομένα από αυτά τα τμήματα της επιφάνειας. Αυτή είναι συνήθως η μόνη μέθοδος μέσω της οποίας είναι δυνατή η ανάκτηση δεδομένων από δίσκους Toshiba.

Find us

Official Blog of Northwind data recovery

WD Trusted Partners

Συχνές Ερωτήσεις

  • για Σκληρούς Δίσκους >

    Συχνές ερωτήσεις για την ανάκτηση δεδομένων σκληρών δίσκων Ο δίσκος μου χτύπησε!! Τι να κάνω? Αν διαπιστώσετε πρόβλημα στο μέσο Read More
  • για συστήματα RAID >

    Συχνές ερωτήσεις για την ανάκτηση δεδομένων συστημάτων RAID Το σύστημα RAID / NAS Box σταμάτησε να λειτουργεί. Τι να κάνω? Αν Read More
  • για USB & Memory Stick >

    Συχνές ερωτήσεις για την ανάκτηση δεδομένων USB Stick & Καρτών Μνήμης Το USB Stick / Η κάρτα μνήμης δεν αναγνωρίζεται. Τι Read More
  • 1