Καλέστε μας:
2310 402675
Θεσσαλονίκη
210 3314829 Αθήνα

Toshiba Data Recovery

Πληροφορίες

H Toshiba κατασκευάζε μέχρι το 2012 μόνο δίσκους για laptop (2.5") αλλά και κάποιους SCSI. Το καλοκαίρι του 2012 έβγαλε στην αγορά 3.5" δίσκους, και μάλιστα σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές για τις χωρητικότητές τους (500GB, 1TB, 2TB & 3TB). Στην πραγματικότητα οι δίσκοι αυτοί ήταν παραγωγής WD, μετά από συμφωνία της εταιρίας με τη WD. η Toshiba εξακολουθεί, πάντως, να θεωρείται ηγέτιδα εταιρεία κατασκευής δίσκων 2.5".

Το κύριο πρόβλημα που παρουσιάζουν οι δίσκοι της Toshiba είναι η προβληματική λίπανση του μοτέρ σε κάποια μοντέλα 2.5" (συνήθως τα GAS & GAX). Τα προβλήματα αυτά παρουσιάστηκαν στους δίσκους που κατασκευάστηκαν από το 2007 και μετά, ενώ από εκείνη τη χρονιά και μετέπειτα, λάβαμε πολλούς δίσκους με αυτά τα συμπτώματα:

  • Ο δίσκος ξεκινάει κάνοντας έντονους θορύβους ή στην χειρότερη περίπτωση δεν ξεκινάει καθόλου
  • Ο δίσκος δεν αναγνωρίζεται από το BIOS
  • Ο δίσκος κάνει ανεπαίσθητους ήχους με ticks & scratches όταν το μοτέρ προσπαθεί να ξεκινήσει αλλά δεν τα καταφέρνει.

(ακούστε τους ήχους αυτούς από εδώ).


Ένα άλλο συχνό σύμπτωμα των δίσκων Toshiba είναι η παρουσία ήχων με clicks, με χτυπήματα κλπ. Ο δίσκος κάνει spin up και οι κεφαλές χτυπούν με συνεχές ή διακεκομμένο χτύπημα. Αυτό είναι σημάδι κατεστραμμένων κεφαλών και για την ανάκτηση των δεδομένων απαιτείται εμπειρία, εξοπλισμός και ένα clean room.

Ένα κλασικό πρόβλημα των δίσκων αυτών (όπως και όλων των άλλων δίσκων, όλων των κατασκευαστών) είναι αυτό των Bad Sectors. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, τα platter στα οποία γράφονται τα δεδομένα αρχίζουν να φθείρονται ("degradation") και εμφανίζονται bad sectors. Όταν ο δίσκος Ανάκτηση δεδομένων σκληρών δίσκωνπροσπαθεί να διαβάσει τέτοια τμήματα της επιφάνειας, μπορεί να "παγώσει" την λειτουργεία του, ή να ακούγονται περίεργοι θόρυβοι όπως "scratching", ελαφριά ticks ή και ηχηροί θόρυβοι. Μόλις ο δίσκος αρχίσει να εμφανίζει τέτοια συμπτώματα, είναι πολύ σημαντικό να σταματήσετε αμέσως τη λειτουργία του δίσκου και να μας τον στείλετε για δωρεάν διάγνωση. Οποιαδήποτε περαιτέρω απόπειρα κάνετε, θα προστεθεί στα προβλήματα που έχει ήδη ο δίσκος και θα μειώσετε τον αριθμό των ανακτήσιμων δεδομένων. Στο εργαστήριο της η Northwind χρησιμοποιεί ακριβά εργαλεία κλωνοποίησης τα οποία έχουν την δυνατότητα να παρακάμψουν τα κατεστραμμένα τμήματα της επιφάνειας και να διαβάσουν τα υγιή δεδομένα. Αυτή είναι συνήθως η μόνη μέθοδος μέσω της οποίας είναι δυνατή η ανάκτηση δεδομένων από δίσκους Toshiba.

Οι δίσκοι Toshiba επίσης αντιμετωπίζουν κάποια κλασικά προβλήματα των δίσκων 2.5". Ένα από αυτά είναι το κόλλημα των κεφαλών επάνω στα platters. Οι κεφαλές κανονικά παρκάρουν στην ειδική ράμπα έξω από το χώρο των platters, αλλά πολλές φορές μετά από κάποιο σφάλμα ή μη-κανονικό τερματισμό, αδυνατούν ή δεν προλαβαίνουν να επιστρέψουν στη ράμπα και μένουν επάνω στην επιφάνεια. Αμέσως μετά το spin down, οι κεφαλές κολλάνε επάνω στην επιφάνεια και είναι αδύνατον να απελευθερωθούν χωρίς τον κατάλληλο εξοπλισμό και την απαραίτητη εμπειρία. Μην ανοίξετε τον δίσκο μόνοι σας - θα κάνετε ζημιά στα platters και ο δίσκος θα είναι μη ανακτήσιμος.

Find us

WD Trusted Partners

Συχνές Ερωτήσεις

  • για Σκληρούς Δίσκους >

    Συχνές ερωτήσεις για την ανάκτηση δεδομένων σκληρών δίσκων Ο δίσκος μου χτύπησε!! Τι να κάνω? Αν διαπιστώσετε πρόβλημα στο μέσο Read More
  • για συστήματα RAID >

    Συχνές ερωτήσεις για την ανάκτηση δεδομένων συστημάτων RAID Το σύστημα RAID / NAS Box σταμάτησε να λειτουργεί. Τι να κάνω? Αν Read More
  • για USB & Memory Stick >

    Συχνές ερωτήσεις για την ανάκτηση δεδομένων USB Stick & Καρτών Μνήμης Το USB Stick / Η κάρτα μνήμης δεν αναγνωρίζεται. Τι Read More
  • 1