Ανάκτηση Δεδομένων Northwind Clean Room

Northwind europol partner in nomoreransom Project

Hddguru

Northwind member of GDRA

Καλέστε μας:
2310 402675
Θεσσαλονίκη
210 3314829 Αθήνα

Ανάκτηση Αρχείων Σκληρών Δίσκων και SSD

ανάκτηση αρχείων σκληρός δίσκος western digital

Western Digital

Ανάκτηση αρχείων από σκληρούς δίσκους & SSD Western Digital.

ανάκτηση αρχείων σκληρός δίσκος seagate

Seagate

Ανάκτηση αρχείων από σκληρούς δίσκους & SSD Seagate.

ανάκτηση αρχείων σκληρός δίσκος toshiba

Toshiba

Ανάκτηση αρχείων από σκληρούς δίσκους & SSD Toshiba.

 
ανάκτηση αρχείων σκληρός δίσκος Fujitsu

Fujitsu

Ανάκτηση δεδομένων από σκληρούς δίσκους Fujitsu.

hgst σκληρος δισκος ανακτηση δεδομενενω

HGST

Ανάκτηση δεδομένων από σκληρούς δίσκους HGST.

ανάκτηση αρχείων σκληρός δίσκος Maxtor

Maxtor

Ανάκτηση δεδομένων από σκληρούς δίσκους Maxtor.

 
ανάκτηση αρχείων σκληρός δίσκος Samsung

Samsung

Ανάκτηση αρχείων από σκληρούς δίσκους & SSD Samsung.

ανάκτηση αρχείων σκληρός δίσκος Quantum

Quantum

Ανάκτηση δεδομένων από σκληρούς δίσκους Quantum.

ανάκτηση αρχείων εξαωτερικός σκληρός δίσκος

Εξωτερικοί

Ανάκτηση αρχείων από εξωτερικούς σκληρούς δίσκους και SSD.

 
Διαδικασία Δωρεάν Αποστολής Δίσκου

Διαδικασία Δωρεάν Αποστολής Δίσκου

Διαδικασία δωρεάν αποστολής δίσκου στη Northwind για ανάκτηση δεδομένων Read More
Δωρεάν Διάγνωση Σκληρού Δίσκου

Δωρεάν Διάγνωση Σκληρού Δίσκου

Δωρεάν διάγνωση σκληρού δίσκου από τη Northwind Data Recovery. Read More
Υπολογισμός Κόστους Ανάκτησης Δεδομένων

Υπολογισμός Κόστους Ανάκτησης Δεδομένων

Υπολογίστε online το κόστος ανάκτησης δεδομένων με την εφαρμογή της Northwind Data Recovery Read More
Δωρεάν Παραλαβή Σκληρού Δίσκου

Δωρεάν Παραλαβή Σκληρού Δίσκου

Διαδικασία δωρεάν παραλαβής δίσκου που ανακτήθηκε από τη Northwind Read More
  • 1

Fujitsu Data Recovery

MHK2048AT

Παρακάτω αναφέρονται πραγματικά προβλήματα που έχουμε αντιμετωπίσει στα εργαστήριά μας με τους δίσκους MHK2048AT της Fujitsu.
Δεν σχετιζόμαστε με την κατασκευάστρια εταιρεία και οι πληροφορίες που παρέχουμε βασίζονται καθαρά στην εμπειρία που έχουμε αποκομίσει από αυτούς τους δίσκους. Δεν ισχυριζόμαστε το παραμικρό όσον αφορά την αξιοπιστία τους. Στα εργαστήριά μας καταφθάνουν μόνο δίσκοι που έχουν ελαττώματα, ως εκ τούτου δεν μπορούμε να έχουμε στατιστικά για την αξιοπιστία τους ή όχι.

Ανάκτηση δεδομένων σκληρών δίσκων Fujitsu MHK2048AT


Οι σκληροί δίσκοι της Fujitsu είναι πολύ γνωστοί στις εταιρείες ανάκτησης δεδομένων λόγω της σειράς MPG. Οι δίσκοι αυτοί που κυκλοφόρησαν το Νοέμβριο του 2002, και μετά απο αλλεπάλληλες καταγγελίες / παράπονα των πελατών της εταιρείας για απώλεια δεδομένων, η Fujitsu παραδέχτηκε το πρόβλημα. Περίπου 5 εκατομμύρια δίσκοι είχαν διοχετευτεί στην αγορά, ενώ το σφάλμα εντοπίστηκε στο υλικό κατασκευής των Cirrus Logic chip, του Himalaya 2.0 και του Numbur, που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτούς και στους MPF δίσκους. Το υλικό αυτό, που σύμφωνα με τον προμηθευτή του ανήκε σε "αναβαθμισμένο προϊόν", προκαλούσε βραχυκύκλωμα στα τσιπάκια, με αποτέλεσμα ο δίσκος να υπολειτουργεί και τα δεδομένα να είναι απροσπέλαστα. Μετά από μερικούς μήνες χρήσης, οι δίσκοι σταμάτησαν να στροφάρουν, είχαν περίεργη συμπεριφορά, έκαναν ήχους με κλικς και τελικά, κατέρρεαν.
Σήμερα, αυτοί οι -κατά τ' άλλα τέλοιοι- δίσκοι έχουν εξαφανιστεί από την αγορά, αλλά μερικές φορές βλέπουμε κάποιους από αυτούς στα εργαστήριά μας και ανακτούμε το 100% των δεδομένων, χάρη στα τέλεια μηχανικά εξαρτήματα της Fujitsu.

Αυτή η ιστορία έριξε τη φήμη της Fujitsu πάρα πολύ και γι'αυτό το λόγο η εταιρεία δεν κατασκευάζει δίσκους 3,5". Σήμερα στην αγορά υπάρχουν μόνο 2,5" για λάπτοπ και κάποιοι SCSI. Και πάλι, σπάνια τους βλέπουμε να έρχονται στα εργαστήρια της Northwind για ανάκτηση. Αυτό οφείλεται στο συνδιασμό της όπως είπαμε τέλειας ποιότητας κατασκευής τους και στις μικρές -αναλογικά- πωλήσεις της εταιρείας.

Οι δίσκοι που έρχονται, παρουσιάζουν συνήθως προβλήματα κεφαλών με ήχους (κλις, χτυπήματα ή ξυσίματα) και κεφαλών που έχουν κολλήσει επάνω στα platter και δεν μπορούν να περιστραφούν (stiction).



Και στις δύο περιπτώσεις, ο δίσκος πρέπει να ανοιχτεί σε clean room κλάσης 100 προκειμένου να ανακτηθούν δεδομένα.
ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ να ανοίξετε το δίσκο μόνοι σας, αν το κάνετε ο δίσκος θα είναι 100% μη-ανακτήσιμος. Για να ανακτηθούν δεδομένα από έναν σκληρό δίσκο απαιτείται εξοπλισμός αξίας δεκάδων χιλιάδων ευρώ, εμπειρία και βαθιά γνώση του αντικειμένου.



Τέλος, ένα κλασικό πρόβλημα των δίσκων αυτών (όπως και όλων των άλλων δίσκων, όλων των κατασκευαστών) είναι αυτό των Bad Sectors. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, τα platter στα οποία γράφονται τα δεδομένα αρχίζουν να φθείρονται ("degradation") και εμφανίζονται bad sectors. Όταν ο δίσκος προσπαθεί να διαβάσει τέτοια τμήματα της επιφάνειας, μπορεί να "παγώσει" την λειτουργεία του, ή να ακούγονται περίεργοι θόρυβοι όπως "scratching", ελαφριά ticks ή και ηχηροί θόρυβοι. Μόλις ο δίσκος αρχίσει να εμφανίζει τέτοια συμπτώματα, είναι πολύ σημαντικό να σταματήσετε αμέσως τη λειτουργία του και να μας τον στείλετε για δωρεάν διάγνωση. Οποιαδήποτε περαιτέρω απόπειρα κάνετε, θα προστεθεί στα προβλήματα που έχει ήδη ο δίσκος και θα μειώσετε τον αριθμό των ανακτήσιμων δεδομένων. Στο εργαστήριο της η Northwind χρησιμοποιεί ακριβά εργαλεία κλωνοποίησης τα οποία έχουν την δυνατότητα να επισκευάσουν τα bad sectors και να διαβάσουν με επιμονή δεδομένα από αυτά τα τμήματα της επιφάνειας. Αυτή είναι συνήθως η μόνη μέθοδος μέσω της οποίας είναι δυνατή η ανάκτηση δεδομένων από δίσκους Fujitsu.

 

MHT2080AH

Παρακάτω αναφέρονται πραγματικά προβλήματα που έχουμε αντιμετωπίσει στα εργαστήριά μας με τους δίσκους MHT2080AH της Fujitsu.
Δεν σχετιζόμαστε με την κατασκευάστρια εταιρεία και οι πληροφορίες που παρέχουμε βασίζονται καθαρά στην εμπειρία που έχουμε αποκομίσει από αυτούς τους δίσκους. Δεν ισχυριζόμαστε το παραμικρό όσον αφορά την αξιοπιστία τους. Στα εργαστήριά μας καταφθάνουν μόνο δίσκοι που έχουν ελαττώματα, ως εκ τούτου δεν μπορούμε να έχουμε στατιστικά για την αξιοπιστία τους ή όχι.

Ανάκτηση δεδομένων σκληρών δίσκων Fujitsu MHT2080AH


Οι σκληροί δίσκοι της Fujitsu είναι πολύ γνωστοί στις εταιρείες ανάκτησης δεδομένων λόγω της σειράς MPG. Οι δίσκοι αυτοί που κυκλοφόρησαν το Νοέμβριο του 2002, και μετά απο αλλεπάλληλες καταγγελίες / παράπονα των πελατών της εταιρείας για απώλεια δεδομένων, η Fujitsu παραδέχτηκε το πρόβλημα. Περίπου 5 εκατομμύρια δίσκοι είχαν διοχετευτεί στην αγορά, ενώ το σφάλμα εντοπίστηκε στο υλικό κατασκευής των Cirrus Logic chip, του Himalaya 2.0 και του Numbur, που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτούς και στους MPF δίσκους. Το υλικό αυτό, που σύμφωνα με τον προμηθευτή του ανήκε σε "αναβαθμισμένο προϊόν", προκαλούσε βραχυκύκλωμα στα τσιπάκια, με αποτέλεσμα ο δίσκος να υπολειτουργεί και τα δεδομένα να είναι απροσπέλαστα. Μετά από μερικούς μήνες χρήσης, οι δίσκοι σταμάτησαν να στροφάρουν, είχαν περίεργη συμπεριφορά, έκαναν ήχους με κλικς και τελικά, κατέρρεαν.
Σήμερα, αυτοί οι -κατά τ' άλλα τέλοιοι- δίσκοι έχουν εξαφανιστεί από την αγορά, αλλά μερικές φορές βλέπουμε κάποιους από αυτούς στα εργαστήριά μας και ανακτούμε το 100% των δεδομένων, χάρη στα τέλεια μηχανικά εξαρτήματα της Fujitsu.

Αυτή η ιστορία έριξε τη φήμη της Fujitsu πάρα πολύ και γι'αυτό το λόγο η εταιρεία δεν κατασκευάζει δίσκους 3,5". Σήμερα στην αγορά υπάρχουν μόνο 2,5" για λάπτοπ και κάποιοι SCSI. Και πάλι, σπάνια τους βλέπουμε να έρχονται στα εργαστήρια της Northwind για ανάκτηση. Αυτό οφείλεται στο συνδιασμό της όπως είπαμε τέλειας ποιότητας κατασκευής τους και στις μικρές -αναλογικά- πωλήσεις της εταιρείας.

Οι δίσκοι που έρχονται, παρουσιάζουν συνήθως προβλήματα κεφαλών με ήχους (κλις, χτυπήματα ή ξυσίματα) και κεφαλών που έχουν κολλήσει επάνω στα platter και δεν μπορούν να περιστραφούν (stiction).



Και στις δύο περιπτώσεις, ο δίσκος πρέπει να ανοιχτεί σε clean room κλάσης 100 προκειμένου να ανακτηθούν δεδομένα.
ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ να ανοίξετε το δίσκο μόνοι σας, αν το κάνετε ο δίσκος θα είναι 100% μη-ανακτήσιμος. Για να ανακτηθούν δεδομένα από έναν σκληρό δίσκο απαιτείται εξοπλισμός αξίας δεκάδων χιλιάδων ευρώ, εμπειρία και βαθιά γνώση του αντικειμένου.



Τέλος, ένα κλασικό πρόβλημα των δίσκων αυτών (όπως και όλων των άλλων δίσκων, όλων των κατασκευαστών) είναι αυτό των Bad Sectors. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, τα platter στα οποία γράφονται τα δεδομένα αρχίζουν να φθείρονται ("degradation") και εμφανίζονται bad sectors. Όταν ο δίσκος προσπαθεί να διαβάσει τέτοια τμήματα της επιφάνειας, μπορεί να "παγώσει" την λειτουργεία του, ή να ακούγονται περίεργοι θόρυβοι όπως "scratching", ελαφριά ticks ή και ηχηροί θόρυβοι. Μόλις ο δίσκος αρχίσει να εμφανίζει τέτοια συμπτώματα, είναι πολύ σημαντικό να σταματήσετε αμέσως τη λειτουργία του και να μας τον στείλετε για δωρεάν διάγνωση. Οποιαδήποτε περαιτέρω απόπειρα κάνετε, θα προστεθεί στα προβλήματα που έχει ήδη ο δίσκος και θα μειώσετε τον αριθμό των ανακτήσιμων δεδομένων. Στο εργαστήριο της η Northwind χρησιμοποιεί ακριβά εργαλεία κλωνοποίησης τα οποία έχουν την δυνατότητα να επισκευάσουν τα bad sectors και να διαβάσουν με επιμονή δεδομένα από αυτά τα τμήματα της επιφάνειας. Αυτή είναι συνήθως η μόνη μέθοδος μέσω της οποίας είναι δυνατή η ανάκτηση δεδομένων από δίσκους Fujitsu.

 

MHV2080AH

Παρακάτω αναφέρονται πραγματικά προβλήματα που έχουμε αντιμετωπίσει στα εργαστήριά μας με τους δίσκους MHV2080AH της Fujitsu.
Δεν σχετιζόμαστε με την κατασκευάστρια εταιρεία και οι πληροφορίες που παρέχουμε βασίζονται καθαρά στην εμπειρία που έχουμε αποκομίσει από αυτούς τους δίσκους. Δεν ισχυριζόμαστε το παραμικρό όσον αφορά την αξιοπιστία τους. Στα εργαστήριά μας καταφθάνουν μόνο δίσκοι που έχουν ελαττώματα, ως εκ τούτου δεν μπορούμε να έχουμε στατιστικά για την αξιοπιστία τους ή όχι.

Ανάκτηση δεδομένων σκληρών δίσκων Fujitsu MHV2080AH


Οι σκληροί δίσκοι της Fujitsu είναι πολύ γνωστοί στις εταιρείες ανάκτησης δεδομένων λόγω της σειράς MPG. Οι δίσκοι αυτοί που κυκλοφόρησαν το Νοέμβριο του 2002, και μετά απο αλλεπάλληλες καταγγελίες / παράπονα των πελατών της εταιρείας για απώλεια δεδομένων, η Fujitsu παραδέχτηκε το πρόβλημα. Περίπου 5 εκατομμύρια δίσκοι είχαν διοχετευτεί στην αγορά, ενώ το σφάλμα εντοπίστηκε στο υλικό κατασκευής των Cirrus Logic chip, του Himalaya 2.0 και του Numbur, που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτούς και στους MPF δίσκους. Το υλικό αυτό, που σύμφωνα με τον προμηθευτή του ανήκε σε "αναβαθμισμένο προϊόν", προκαλούσε βραχυκύκλωμα στα τσιπάκια, με αποτέλεσμα ο δίσκος να υπολειτουργεί και τα δεδομένα να είναι απροσπέλαστα. Μετά από μερικούς μήνες χρήσης, οι δίσκοι σταμάτησαν να στροφάρουν, είχαν περίεργη συμπεριφορά, έκαναν ήχους με κλικς και τελικά, κατέρρεαν.
Σήμερα, αυτοί οι -κατά τ' άλλα τέλοιοι- δίσκοι έχουν εξαφανιστεί από την αγορά, αλλά μερικές φορές βλέπουμε κάποιους από αυτούς στα εργαστήριά μας και ανακτούμε το 100% των δεδομένων, χάρη στα τέλεια μηχανικά εξαρτήματα της Fujitsu.

Αυτή η ιστορία έριξε τη φήμη της Fujitsu πάρα πολύ και γι'αυτό το λόγο η εταιρεία δεν κατασκευάζει δίσκους 3,5". Σήμερα στην αγορά υπάρχουν μόνο 2,5" για λάπτοπ και κάποιοι SCSI. Και πάλι, σπάνια τους βλέπουμε να έρχονται στα εργαστήρια της Northwind για ανάκτηση. Αυτό οφείλεται στο συνδιασμό της όπως είπαμε τέλειας ποιότητας κατασκευής τους και στις μικρές -αναλογικά- πωλήσεις της εταιρείας.

Οι δίσκοι που έρχονται, παρουσιάζουν συνήθως προβλήματα κεφαλών με ήχους (κλις, χτυπήματα ή ξυσίματα) και κεφαλών που έχουν κολλήσει επάνω στα platter και δεν μπορούν να περιστραφούν (stiction).



Και στις δύο περιπτώσεις, ο δίσκος πρέπει να ανοιχτεί σε clean room κλάσης 100 προκειμένου να ανακτηθούν δεδομένα.
ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ να ανοίξετε το δίσκο μόνοι σας, αν το κάνετε ο δίσκος θα είναι 100% μη-ανακτήσιμος. Για να ανακτηθούν δεδομένα από έναν σκληρό δίσκο απαιτείται εξοπλισμός αξίας δεκάδων χιλιάδων ευρώ, εμπειρία και βαθιά γνώση του αντικειμένου.



Τέλος, ένα κλασικό πρόβλημα των δίσκων αυτών (όπως και όλων των άλλων δίσκων, όλων των κατασκευαστών) είναι αυτό των Bad Sectors. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, τα platter στα οποία γράφονται τα δεδομένα αρχίζουν να φθείρονται ("degradation") και εμφανίζονται bad sectors. Όταν ο δίσκος προσπαθεί να διαβάσει τέτοια τμήματα της επιφάνειας, μπορεί να "παγώσει" την λειτουργεία του, ή να ακούγονται περίεργοι θόρυβοι όπως "scratching", ελαφριά ticks ή και ηχηροί θόρυβοι. Μόλις ο δίσκος αρχίσει να εμφανίζει τέτοια συμπτώματα, είναι πολύ σημαντικό να σταματήσετε αμέσως τη λειτουργία του και να μας τον στείλετε για δωρεάν διάγνωση. Οποιαδήποτε περαιτέρω απόπειρα κάνετε, θα προστεθεί στα προβλήματα που έχει ήδη ο δίσκος και θα μειώσετε τον αριθμό των ανακτήσιμων δεδομένων. Στο εργαστήριο της η Northwind χρησιμοποιεί ακριβά εργαλεία κλωνοποίησης τα οποία έχουν την δυνατότητα να επισκευάσουν τα bad sectors και να διαβάσουν με επιμονή δεδομένα από αυτά τα τμήματα της επιφάνειας. Αυτή είναι συνήθως η μόνη μέθοδος μέσω της οποίας είναι δυνατή η ανάκτηση δεδομένων από δίσκους Fujitsu.

 

MHV2060AH

Παρακάτω αναφέρονται πραγματικά προβλήματα που έχουμε αντιμετωπίσει στα εργαστήριά μας με τους δίσκους MHV2060AH της Fujitsu.
Δεν σχετιζόμαστε με την κατασκευάστρια εταιρεία και οι πληροφορίες που παρέχουμε βασίζονται καθαρά στην εμπειρία που έχουμε αποκομίσει από αυτούς τους δίσκους. Δεν ισχυριζόμαστε το παραμικρό όσον αφορά την αξιοπιστία τους. Στα εργαστήριά μας καταφθάνουν μόνο δίσκοι που έχουν ελαττώματα, ως εκ τούτου δεν μπορούμε να έχουμε στατιστικά για την αξιοπιστία τους ή όχι.

Ανάκτηση δεδομένων σκληρών δίσκων Fujitsu MHV2060AH


Οι σκληροί δίσκοι της Fujitsu είναι πολύ γνωστοί στις εταιρείες ανάκτησης δεδομένων λόγω της σειράς MPG. Οι δίσκοι αυτοί που κυκλοφόρησαν το Νοέμβριο του 2002, και μετά απο αλλεπάλληλες καταγγελίες / παράπονα των πελατών της εταιρείας για απώλεια δεδομένων, η Fujitsu παραδέχτηκε το πρόβλημα. Περίπου 5 εκατομμύρια δίσκοι είχαν διοχετευτεί στην αγορά, ενώ το σφάλμα εντοπίστηκε στο υλικό κατασκευής των Cirrus Logic chip, του Himalaya 2.0 και του Numbur, που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτούς και στους MPF δίσκους. Το υλικό αυτό, που σύμφωνα με τον προμηθευτή του ανήκε σε "αναβαθμισμένο προϊόν", προκαλούσε βραχυκύκλωμα στα τσιπάκια, με αποτέλεσμα ο δίσκος να υπολειτουργεί και τα δεδομένα να είναι απροσπέλαστα. Μετά από μερικούς μήνες χρήσης, οι δίσκοι σταμάτησαν να στροφάρουν, είχαν περίεργη συμπεριφορά, έκαναν ήχους με κλικς και τελικά, κατέρρεαν.
Σήμερα, αυτοί οι -κατά τ' άλλα τέλοιοι- δίσκοι έχουν εξαφανιστεί από την αγορά, αλλά μερικές φορές βλέπουμε κάποιους από αυτούς στα εργαστήριά μας και ανακτούμε το 100% των δεδομένων, χάρη στα τέλεια μηχανικά εξαρτήματα της Fujitsu.

Αυτή η ιστορία έριξε τη φήμη της Fujitsu πάρα πολύ και γι'αυτό το λόγο η εταιρεία δεν κατασκευάζει δίσκους 3,5". Σήμερα στην αγορά υπάρχουν μόνο 2,5" για λάπτοπ και κάποιοι SCSI. Και πάλι, σπάνια τους βλέπουμε να έρχονται στα εργαστήρια της Northwind για ανάκτηση. Αυτό οφείλεται στο συνδιασμό της όπως είπαμε τέλειας ποιότητας κατασκευής τους και στις μικρές -αναλογικά- πωλήσεις της εταιρείας.

Οι δίσκοι που έρχονται, παρουσιάζουν συνήθως προβλήματα κεφαλών με ήχους (κλις, χτυπήματα ή ξυσίματα) και κεφαλών που έχουν κολλήσει επάνω στα platter και δεν μπορούν να περιστραφούν (stiction).



Και στις δύο περιπτώσεις, ο δίσκος πρέπει να ανοιχτεί σε clean room κλάσης 100 προκειμένου να ανακτηθούν δεδομένα.
ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ να ανοίξετε το δίσκο μόνοι σας, αν το κάνετε ο δίσκος θα είναι 100% μη-ανακτήσιμος. Για να ανακτηθούν δεδομένα από έναν σκληρό δίσκο απαιτείται εξοπλισμός αξίας δεκάδων χιλιάδων ευρώ, εμπειρία και βαθιά γνώση του αντικειμένου.



Τέλος, ένα κλασικό πρόβλημα των δίσκων αυτών (όπως και όλων των άλλων δίσκων, όλων των κατασκευαστών) είναι αυτό των Bad Sectors. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, τα platter στα οποία γράφονται τα δεδομένα αρχίζουν να φθείρονται ("degradation") και εμφανίζονται bad sectors. Όταν ο δίσκος προσπαθεί να διαβάσει τέτοια τμήματα της επιφάνειας, μπορεί να "παγώσει" την λειτουργεία του, ή να ακούγονται περίεργοι θόρυβοι όπως "scratching", ελαφριά ticks ή και ηχηροί θόρυβοι. Μόλις ο δίσκος αρχίσει να εμφανίζει τέτοια συμπτώματα, είναι πολύ σημαντικό να σταματήσετε αμέσως τη λειτουργία του και να μας τον στείλετε για δωρεάν διάγνωση. Οποιαδήποτε περαιτέρω απόπειρα κάνετε, θα προστεθεί στα προβλήματα που έχει ήδη ο δίσκος και θα μειώσετε τον αριθμό των ανακτήσιμων δεδομένων. Στο εργαστήριο της η Northwind χρησιμοποιεί ακριβά εργαλεία κλωνοποίησης τα οποία έχουν την δυνατότητα να επισκευάσουν τα bad sectors και να διαβάσουν με επιμονή δεδομένα από αυτά τα τμήματα της επιφάνειας. Αυτή είναι συνήθως η μόνη μέθοδος μέσω της οποίας είναι δυνατή η ανάκτηση δεδομένων από δίσκους Fujitsu.

 

MHV2200BT

Παρακάτω αναφέρονται πραγματικά προβλήματα που έχουμε αντιμετωπίσει στα εργαστήριά μας με τους δίσκους MHV2200BT της Fujitsu.
Δεν σχετιζόμαστε με την κατασκευάστρια εταιρεία και οι πληροφορίες που παρέχουμε βασίζονται καθαρά στην εμπειρία που έχουμε αποκομίσει από αυτούς τους δίσκους. Δεν ισχυριζόμαστε το παραμικρό όσον αφορά την αξιοπιστία τους. Στα εργαστήριά μας καταφθάνουν μόνο δίσκοι που έχουν ελαττώματα, ως εκ τούτου δεν μπορούμε να έχουμε στατιστικά για την αξιοπιστία τους ή όχι.

Ανάκτηση δεδομένων σκληρών δίσκων Fujitsu MHV2200BT


Οι σκληροί δίσκοι της Fujitsu είναι πολύ γνωστοί στις εταιρείες ανάκτησης δεδομένων λόγω της σειράς MPG. Οι δίσκοι αυτοί που κυκλοφόρησαν το Νοέμβριο του 2002, και μετά απο αλλεπάλληλες καταγγελίες / παράπονα των πελατών της εταιρείας για απώλεια δεδομένων, η Fujitsu παραδέχτηκε το πρόβλημα. Περίπου 5 εκατομμύρια δίσκοι είχαν διοχετευτεί στην αγορά, ενώ το σφάλμα εντοπίστηκε στο υλικό κατασκευής των Cirrus Logic chip, του Himalaya 2.0 και του Numbur, που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτούς και στους MPF δίσκους. Το υλικό αυτό, που σύμφωνα με τον προμηθευτή του ανήκε σε "αναβαθμισμένο προϊόν", προκαλούσε βραχυκύκλωμα στα τσιπάκια, με αποτέλεσμα ο δίσκος να υπολειτουργεί και τα δεδομένα να είναι απροσπέλαστα. Μετά από μερικούς μήνες χρήσης, οι δίσκοι σταμάτησαν να στροφάρουν, είχαν περίεργη συμπεριφορά, έκαναν ήχους με κλικς και τελικά, κατέρρεαν.
Σήμερα, αυτοί οι -κατά τ' άλλα τέλοιοι- δίσκοι έχουν εξαφανιστεί από την αγορά, αλλά μερικές φορές βλέπουμε κάποιους από αυτούς στα εργαστήριά μας και ανακτούμε το 100% των δεδομένων, χάρη στα τέλεια μηχανικά εξαρτήματα της Fujitsu.

Αυτή η ιστορία έριξε τη φήμη της Fujitsu πάρα πολύ και γι'αυτό το λόγο η εταιρεία δεν κατασκευάζει δίσκους 3,5". Σήμερα στην αγορά υπάρχουν μόνο 2,5" για λάπτοπ και κάποιοι SCSI. Και πάλι, σπάνια τους βλέπουμε να έρχονται στα εργαστήρια της Northwind για ανάκτηση. Αυτό οφείλεται στο συνδιασμό της όπως είπαμε τέλειας ποιότητας κατασκευής τους και στις μικρές -αναλογικά- πωλήσεις της εταιρείας.

Οι δίσκοι που έρχονται, παρουσιάζουν συνήθως προβλήματα κεφαλών με ήχους (κλις, χτυπήματα ή ξυσίματα) και κεφαλών που έχουν κολλήσει επάνω στα platter και δεν μπορούν να περιστραφούν (stiction).



Και στις δύο περιπτώσεις, ο δίσκος πρέπει να ανοιχτεί σε clean room κλάσης 100 προκειμένου να ανακτηθούν δεδομένα.
ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ να ανοίξετε το δίσκο μόνοι σας, αν το κάνετε ο δίσκος θα είναι 100% μη-ανακτήσιμος. Για να ανακτηθούν δεδομένα από έναν σκληρό δίσκο απαιτείται εξοπλισμός αξίας δεκάδων χιλιάδων ευρώ, εμπειρία και βαθιά γνώση του αντικειμένου.



Τέλος, ένα κλασικό πρόβλημα των δίσκων αυτών (όπως και όλων των άλλων δίσκων, όλων των κατασκευαστών) είναι αυτό των Bad Sectors. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, τα platter στα οποία γράφονται τα δεδομένα αρχίζουν να φθείρονται ("degradation") και εμφανίζονται bad sectors. Όταν ο δίσκος προσπαθεί να διαβάσει τέτοια τμήματα της επιφάνειας, μπορεί να "παγώσει" την λειτουργεία του, ή να ακούγονται περίεργοι θόρυβοι όπως "scratching", ελαφριά ticks ή και ηχηροί θόρυβοι. Μόλις ο δίσκος αρχίσει να εμφανίζει τέτοια συμπτώματα, είναι πολύ σημαντικό να σταματήσετε αμέσως τη λειτουργία του και να μας τον στείλετε για δωρεάν διάγνωση. Οποιαδήποτε περαιτέρω απόπειρα κάνετε, θα προστεθεί στα προβλήματα που έχει ήδη ο δίσκος και θα μειώσετε τον αριθμό των ανακτήσιμων δεδομένων. Στο εργαστήριο της η Northwind χρησιμοποιεί ακριβά εργαλεία κλωνοποίησης τα οποία έχουν την δυνατότητα να επισκευάσουν τα bad sectors και να διαβάσουν με επιμονή δεδομένα από αυτά τα τμήματα της επιφάνειας. Αυτή είναι συνήθως η μόνη μέθοδος μέσω της οποίας είναι δυνατή η ανάκτηση δεδομένων από δίσκους Fujitsu.

 

Περισσότερα Άρθρα...

  1. MHW2040AT
  2. MHW2080BJ
  3. MHW2120BK
  4. MHY2080BH

Πιστοποιήσεις Ανάκτησης Δεδομένων

Πιστοποιημένο εργαστήριο ανάκτησης δεδομένων ISO9001ISO9001 iconISO27001Πιστοποιημένο εργαστήριο ανάκτησης δεδομένων ISO27001

ISO9001download icon 

H Northwind Data Recovery, διασφαλίζει την παροχή υπηρεσιών ανάκτησης δεδομένων υψηλής ποιότητας με πιστοποίηση ISO9001. Πιστοποιητικό ISO9001.

ISO27001download icon

H Northwind Data Recovery, διασφαλίζει τις διαδικασίες ασφάλειας των πληροφοριών και των δεδομένων κατά την ανάκτηση με πιστοποίηση ISO27001.  

Find us

Official Blog of Northwind data recovery

ανακτηση δεδομενων clean room northwind data recovery

ηχος χαλασμενου σκληρου δισκου

Συχνές Ερωτήσεις

  • για Σκληρούς Δίσκους >

    Συχνές ερωτήσεις για την ανάκτηση δεδομένων σκληρών δίσκων Ο δίσκος μου χτύπησε!! Τι να κάνω? Αν διαπιστώσετε πρόβλημα στο μέσο Read More
  • για συστήματα RAID >

    Συχνές ερωτήσεις για την ανάκτηση δεδομένων συστημάτων RAID Το σύστημα RAID / NAS Box σταμάτησε να λειτουργεί. Τι να κάνω? Αν Read More
  • για USB & Memory Stick >

    Συχνές Ερωτήσεις USB & Memory Stick Το USB Stick δεν αναγνωρίζεται. Τι να κάνω? Δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα που Read More
  • 1

Εταιρίες που μας εμπιστεύτηκαν την ανάκτηση δεδομένων τους