Καλέστε μας:
2310 402675 Θεσσαλονίκη
210 3314829 Αθήνα
Your input is important to us. Please provide your valuable feedback. Here are some testimonials from our clients:
Καταρχάς θα ήθελα να συγχαρώ την εκπληκτική δουλειά που κάνει η Northwind. Η ανάκτηση των δεδομένων από το σκληρό δίσκο του netbook μου ήταν πραγματικά σωτήρια. Με γλίτωσε από πάρα πολλά προβλήματα. Με κολλημένα platter... κι όμως! Δε χάθηκε απολύτως τίποτα! Σοβαρή και προπαντώς επαγγελματική, αλλά και επιστημονική δουλειά, από επιχειρήσεις που σπανίζουν (δυστυχώς) στην Ελλάδα.
Date of Posting: 07 February 2012 Posted By: Βασίλειος Λούρδας Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Αυτοματισμού http://www.electrodata.gr |
Το σοκ που έπαθα μόλις άκουσα τον ήχο που έκανε ο σκληρός δίσκος είναι απερίγραπτο. Προσωπικές φωτογραφίες και βίντεο, εργασίες πανεπιστημίου, σημαντικά αρχεία και δεδομένα, όλα εκεί μέσα και back up πουθενά. Με μια αναζήτηση στο ίντερνετ πέφτει το μάτι μου σε μια εταιρεία ανάκτησης δεδομένων παραδίπλα από το σπίτι μου. Το αποτέλεσμα?? ένας ολόκληρος μήνας χαμένος. Ξανά ψάξιμο στο ίντερνετ και ανακαλύπτω την Northwind. Ειλικρινά τι να πει κανείς για αυτούς τους ανθρώπους?? Πραγματικοί επαγγελματίες. Από τη στιγμή που παρέλαβαν το δίσκο μου μέχρι τη στιγμή που μου παρέδωσαν τα δεδομένα. Επαγγελματισμός, ταχύτητα και εχεμύθεια. Το ευχαριστώ είναι πολύ λιγο για αυτούς τους εκπληκτικούς γνώστες του είδους. Μπράβο και πάλι μπράβο παιδιά! Συνεχίστε έτσι!!
Date of Posting: 27 January 2012 Posted By: Αλέξανδρος Ιγνατιάδης |
My friend had a problem with her HDD, i was considering options for her and than asked few questions on forum. Northwind replied although they had no obligation to help, i got great advice and solved problem for my friend. If someone helps you with true advice and thus potentially loose chance for a profit, then i'm truly convinced that Northwind is honest and professional company whose primary goal is help for their customers. Many thanks from Serbia. |
Διαβάζω τα πολύ καλά λόγια που γράφουν όλοι για σας, και λεω να κάνω την εξαίρεση. Για να δουμε αν θα το δημοσιευσετε. Σας έστειλα έναν δίσκο για ανάκτηση και μου ζητήσατε 450 ευρώ + ΦΠΑ για να ανακτήσετε τα δεδομένα. Θεώρησα το ποσό υπερβολικό και ζήτησα να μου στείλετε το δίσκο πίσω μιας και δεν μπορούσα να διαθέσω το συγκεκριμένο ποσό. Μετά από λίγο καιρό, σας ξαναέστειλα το δίσκο, μιας και είχα στα χέρια μου τα χρήματα που ζητούσατε. Με πήρατε τηλέφωνο και μου είπατε ότι το κόστος είναι 1000 ευρώ + ΦΠΑ. Θα έπρεπε να ντρέπεστε. Απάντηση Northwind: κ. Σκούρα Μας στείλατε έναν σκληρό δίσκο μάρκας Fujitsu 2.5" στις 14/3/2011 με πρόβλημα στις κεφαλές του. Σας ενημερώσαμε για το κόστος και αρνηθήκατε τη συνέχιση της διαδικασίας. Ως εκ τούτου σας αποστείλαμε το δίσκο πίσω, χωρίς καμία επιβάρυνση από μέρους σας. Στη συνέχεια, στείλατε το δίσκο σε άλλη "εταιρεία ανάκτησης". Η "εταιρεία" αυτή κατέστρεψε ένα τμήμα της μαγνητικής επιφάνειας του δίσκου (υπάρχουν πλέον στην επιφάνεια scratches, δακτυλικά αποτυπώματα και εμφανείς απόπειρες επέμβασης στις κεφαλές του δίσκου) με αποτέλεσμα πλέον η ανάκτηση να είναι ακριβότερη (λόγω πολλαπλών ανταλλακτικών), περισσότερο χρονοβόρα, αμφίβολου αποτελέσματος και δυσκολότερη. Αν δεν υπήρχαν τα αυτοκόλλητα της άλλης εταιρείας επάνω στο δίσκο θα λέγαμε πως αποπειράθηκε να κάνει αλλαγή κεφαλών κάποιος ιδιώτης ή ερασιτέχνης. Θεωρούμε πως οι χαρακτηρισμοί σας εις βάρος της εταιρείας μας είναι άδικοι και ανυπόστατοι και για του λόγου το αληθές έχουμε φωτογραφικό υλικό με την κατάσταση του δίσκου σας πριν φύγει από τα εργαστήριά μας στις 17/3/2011 και αντίστοιχο στις 20/5/2011 όταν τον παραλάβαμε για δεύτερη φορά. Παραμένουμε στη διάθεσή σας. YΓ. Η διαδικασία αυτή, της λήψης φωτογραφικού υλικού στους εισερχόμενους και εξερχόμενους δίσκους από το εργαστήριό μας, τηρείται από 1/1/2011 για όλους ανεξαιρέτως τους δίσκους. Date of Posting: 25 May 2011 Posted By: Χρήστος Σκούρας |
Dear mr. Anastasiadis et all Just got back to my home base and wanted to write a short note to thank you guys A LOT for the provided services and everything. For everyone reading this: I went to Athens to attend and give lecture to some seminars about my business. My notebook was stolen by some crooks who thrashed the passengers window and took it (while in rush hour traffic!!). Notebook has been found trashed 500m away from the event. I didn't care much about the machine itself, I was more concerned about my valuable data. Unfortunately, my disk seemed destroyed, no access to my data. I took my laptop to a data recovery company in Athens, namely ******** (edited and removed by admin). There was this guy who is rude, conceited and requested 800 euros to recover my data. Luckily, i ran into a Greek friend of mine who told me about these guys in Thessaloniki, which was in my route before my flight home, anyway. I visited them, they recovered almost every file from my disk and at a fraction of the price the other company requested. Ilias, George, Dimitri *2, Katerina, thank you very much for your fantastic job! Northwind Reply: Stephen, thank you for your kind words. We are very glad everything worked well for you. We had to edit and remove the other company's name, I hope you don't mind. See you next month in Amsterdam. Ilias Date of Posting: 25 May 2011 Posted By: Stephen van Dijk Marketing Engineer, Netherlands |
Χίλια ευχαριστώ για την 100% επιτυχημένη ανάκτηση των δεδομένων του εξωτερικού μου δίσκου. Ο δίσκος ήταν ακουμπισμένος επάνω στο γραφείο, πέρασε ο μικρός και τράβηξε το καλώδιο με αποτέλεσμα να πέσει. Και αν χάθηκαν κάποια αρχεία δεν με πειράζει, το πελατολόγιο και οι προσωπικές μου φωτογραφίες ανακτήθηκαν πλήρως. Μπράβο σας! Date of Posting: 29 April 2011 Posted By: Ιωάννης Δημόπουλος Οδοντίατρος, Αθήνα |
Από την εταιρεία επίπλων Τζουμάκης ευχαριστούμε για την ανάκτηση δεδομένων του server μας, που περιείχε 3 δίσκους με πελατολόγια, σχέδια παραγωγής κλπ. Η ανταπόκρισή σας άμεση. Ευχαριστούμε πολύ. Date of Posting: 25 February 2011 Posted By: Ιωάννης Τζουμάκης |
Το να πω ένα "ευχαριστώ" στην εταιρία Northwind και να συγχαρώ τον κύριο Λούλη και τους συνεργάτες του για το υψηλότατο επίπεδο τεχνογνωσίας τους, είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω. Τον περασμένο Οκτώβριο ξαφνικά ο σκληρός δίσκος μου έπαψε να λειτουργεί, χωρίς να προλάβω να κάνω backup. Αναζητώντας μέσω τηλεφωνικού καταλόγου μια εταιρία που ειδικεύεται στην ανάκτηση δεδομένων, απευθύνθηκα αρχικά σε μια εταιρία στην Αθήνα. Αφού περίμενα 20 ημέρες, η εταιρία αυτή μου έστειλε έναν νέο δίσκο, όπου ήταν όλα-όλα 30 αρχεία word, χωρίς να "ανοίγουν" όλα, χωρίς καμία εικόνα ή άλλα αρχεία ειδικών προγραμμάτων που χρησιμοποιώ. Απελπισμένος, ρώτησα κάποιον συνάδελφο που εργάζεται στη Θεσ/νίκη αν γνωρίζει εκεί κάποια εταιρία. Μου μίλησε με ενθουσιασμό για την Northwind. Αυτό ήταν!! Λίγες μέρες αργότερα, είχα στα χέρια μου το σύνολο των αρχείων που με ενδιέφεραν, όλοκληρωτικά αναγνώσιμων!!! Κύριοι της Northwind, όχι απλά "σας ευχαριστώ", αλλά σας ευγνωμωνώ! Με τιμή Γ.Σιώζος Date of Posting: 15 December 2010 Posted By: Γεώργιος Σιώζος Εκπαιδευτικός |
Από τον ΟΠΑΠ, ευχαριστούμε για την άμεση εξυπηρέτηση. Date of Posting: 01 November 2010 Posted By: ΟΠΑΠ |
Συγχαρητηρια σε ολο το team και παντα να ανταποκρινεστε στις απαιτησεις των πελατων Πητερ Καμενακης |